慾望城市劇裡~凱莉唸了一段"貝多芬的情書"給大人物聽~那一幕…好感人喔!!
 
....Be calm, only by a calm consideration of our existence
can we achieve our purpose to live together.
Be calm - love me - today - yesterday -
what tearful longings for you - you - you - my life - my all - farewell.
Oh continue to love me - never misjudge the most faithful 
heart of your beloved.
ever thine
ever mine
ever ours 

....種種思念都聚集於妳,我不朽的愛人,我如不能令身心與妳在一起,則願意分離.
冷靜些,我的生命,我的全部.只有對我們的存在靜心思量,我們才能真正的生活在一
起,妳永遠不要誤解妳愛人,繼續愛我,最忠誠的心,永遠是妳的,永遠是我的,永遠是我們的!
arrow
arrow
    全站熱搜

    grace0424 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()