哇~遠方的朋友即將出嫁了…恭喜呀…
      不過那裡太遙遠了~沒能當你的伴娘~
      但還是獻上我最深的祝福囉~要幸福唷
     

                      

                 
love paradise    演唱者:陳慧琳

        You're always on my mind
        All day just all the time
        You're everything to me
        Brightest star to let me see

        You touch me in my dreams
        We kiss in every scene
        I pray to be with you
        through rain and shiny days*

        #I'll love you Till I die
        Deep as sea Wide as sky
        The beauty of our love paints rainbows
        Everywhere we go 

        Need you all my life
        You're my hope You're my pride
        In your arms I find my heaven
        In your eyes my sea and sky
        May life be our love paradise 

        你一直在我心中 在我的腦海 每時每刻 
        你是我的一切 是我眼中最閃最亮的星辰 

        當夜敲響了夢的門 你就會出現在我的眼前 
        在夢中 總會有我們深情的愛 熱情的擁吻 
        我一直祈禱 祈求上天讓我們永遠在一起
        無論是晴天或是陰天 我愛你 直到天荒地老

        我對你的愛比天廣 比海深 
        我們的愛可以粉飾天邊的彩虹
        在每一個我們在一起的地方 

        我永遠需要你
        你是我的希望 你是我的驕傲 
        在你的臂彎 我找到了天堂 
        在你的眼中 我是你的大海 是你的天空 
        而生活 就是我們愛的天堂

arrow
arrow
    全站熱搜

    grace0424 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()